Centar za kulturu, edukaciju i medije Akademac

Зборник радова 2020

  1. ЗНАЧАЈ ПРОМОЦИЈЕ ЗА ОДРЖИВИ РАЗВОЈ КУЛТУРНОГ ТУРИЗМА У ФУНКЦИЈИ ЗАШТИТЕ СРПСКЕ КУЛТУРНЕ БАШТИНЕ НА КОСОВУ И МЕТОХИЈИ– Љиљана Стошић Михајловић
  2. МОГУЋНОСТИ ПРОМОЦИЈЕ КУЛТУРНЕ БАШТИНЕ ВРЊАЧКЕ БАЊЕ ПУТЕМ ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА– Владан Петровић, Небојша Павловић, Марија Лакићевић
  3. ДИГИТАЛИЗАЦИЈА У ФУНКЦИЈИ ВАЛОРИЗАЦИЈЕ СРПСКИХ СРЕДЊОВЕКОВНИХ МАНАСТИРА НА КОСОВУ И МЕТОХИЈИ– Зоран Катанић, Јелена Катанић, Дамњан Радосављевић
  4. УЛОГА МЕДИЈА У ОЧУВАЊУ И ПРОМОЦИЈИ КУЛТУРНОГ НАСЛЕЂА И ОДРЖИВОГ ТУРИЗМА– Бранислав Санчанин, Биљана Ратковић Његован
  5. ДИГИТАЛНО МОДЕЛОВАЊЕ ТУРИСТИЧКИХ ДЕСТИНЦИЈА– Ненад Б. Танасић, Бранислав Р. Танасић
  6. ПОТЕНЦИЈАЛИ РАЗВОЈА КУЛТУРНОГ ТУРИЗМА НА ПРОСТОРУ ТОПЛИЧКОГ ОКРУГА– Горан Перић, Александра Јевтовић, Марко Гашић
  7. МЕДИЈИ КАО ПРОМОТЕРИ (НЕ)МАТЕРИЈАЛНЕ КУЛТУРНЕ БАШТИНЕ– Андреа Ратковић
  8. УТИЦАЈ ИНТЕРНЕТ САДРЖАЈА НА ОДЛУКУ ТУРИСТЕ О ПОСЕТИ ДЕСТИНАЦИЈЕ КУЛТУРНОГ ТУРИЗМА– Сандра Драмићанин, Бранислав Санчанин
  9. ПОТЕНЦИЈАЛ БРЕНДИРАЊА ПЕТРОВАРАДИНСКЕ ТВРЂАВЕ ПУТЕМ МОДЕРНИХ МЕДИЈА– Ђурђица Гордић, Јована Миљковић
  10. УТИЦАЈ ДРУШТВЕНИХ МЕДИЈА НА ПРОЦЕС ОДАБИРА ДОМАЋЕ ДЕСТИНАЦИЈЕ КУЛТУРНОГ ТУРИЗМА– Јована Миљковић, Тамара Божовић
  11. КОМБИНОВАЊЕ ТРАДИЦИОНАЛНИХ И ДИГИТАЛНИХ МЕДИЈА У СВРХУ БОЉЕ ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ КУЛТУРНОГ ТУРИЗМА У СРБИЈИ– Зоран Радосављевић, Тијана Љубисављевић
  12. ГЛОБАЛНЕ ИКОНЕ КАО СРЕДСТВО КОМУНИКАЦИЈЕ У КУЛТУРНОМ ТУРИЗМУ– Зоран Радосављевић, Ана Ланговић Милићевић